ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Kaila Boutique produktów w ciągu 48 godzin od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Kaila Boutique Sp. z o.o.
Wola Zaradzyńska, ul. Hubala 45 95-054 Ksawerów

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i fakturą.

Formularz Reklamacyjny 

Formularz Zwrotu

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem.
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zwrotu.

Zamówienia opłacone przez: – PayPal zwracamy przez PayPal, – PayU zwracamy przez PayU, – Przelewy24 zwracamy przez Przelewy24.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę).

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Kaila Boutique Sp. z o.o.
Wola Zaradzyńska, ul. Hubala 45 95-054 Ksawerów

wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Kaila Boutique zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Kaila Boutique ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 48 godzin. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Navigation
Close

Twój Koszyk

Close

Lista życzeń

Miło cię tu widzieć !

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane w celu usprawnienia korzystania z tej witryny, zarządzania dostępem do konta i do innych celów opisanych w naszym polityka prywatności.

Masz już Konto?

Close

KATEGORIE

Newsletter

Newsletter

Dowiedz się jako pierwszy o naszych nowościach, ekskluzywnych ofertach i najnowszych aktualizacjach mody.


    {"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}